מדיניות משלוחים
אזור חלוקה חיפה
אזור חלוקה בני ברק
החברה מציעה ללקוחותיה לרכוש באתר שירותים או מוצרים אחרים המופיעים באתר, החברה יכולה
להוסיף למוצרים דמי משלוח והחיוב בדמי המשלוח יופיע באופן בולט בעת ביצוע ההזמנה. קביעת דמי
המשלוח והתנאים לפטור מדמי משלוח יהיו על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה .
המזמינים באתר מאשרים כי הם מודעים שהזמנה באמצעות שליח מוגבלת במשקל, בנפח, במספר
קומות ללא מעלית. נכון למועד תקנון זה המשקל לא יעלה על 5 ק"ג ולא יותר משתי חבילות של עד 5
ק"ג לנקודה, ולאספקה עד קומה שלישית אם אין במקום האספקה מעלית.
החברה לא תהא אחראית לעיכובי במשלוח שאינם בשליטתה, או עיכובים הנובעים מנתונים שגויים
שסיפקו הרוכשים, או חוסר יכולת לתאם את האספקה עם הרוכש.
החברה או שליחי החברה יכולים ליצור קשר בטלפון גם בשיחה ממקור חסוי ועל כן יש לאפשר קבלת
שיחות חסויות לצורך תיאום האספקה. במקרה והלקוח לא קיבל את שיחת התאום , אי אספקה במועד
לא תחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
החברה תעשה כל מאמץ לשלוח את המוצרים או העבודות שיבוצעו באתר בהקדם האפשרי, עם זאת
יתכנו עיכובים שאינם תלויים בחברה אלא בגורמים חיצוניים כמו חברות שילוח או ספקים או במקרה של FORCE MAJOR .עיכוב משלוח בנסיבות אלה לא יהווה סיבה לביטול העסקה.
פרטי המשלוח ללקוח, דרישות העבודה או אספקת המוצרים/שירותים לצד ג' על פי דרישת הלקוח
הינם באחריות הלקוחות והחברה לא תהיה אחראית לעיכובים או תקלות הנובעות מפרטים שגויים
שהוזנו בזמן ביצוע ההזמנה.
ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר לאמור באתר, יוחזר התשלום ללקוחות בניכוי
הוצאות החברה לרבות עלויות משלוח ללקוח והחזרת המוצר באמצעות שליח באותם סכומים בו חוייב
הלקוח אם חוייב או בעלות המשלוח הגבוה ביניהם.
במקרה והוזנו פרטי משלוח שגויים והלקוח לא תיקן את פרטי המשלוח טרם ביצוע המשלוח, החברה
רשאית לחייב את הל קוח בעלות משלוח באמצעות שליחים בסכום בו חוייב הלקוח אם חוייב או בעלות
המשלוח הגבוה ביניהם, גם אם על פי תנאי ההזמנה כללה משלוח ללא עלות.
החברה רשאית לבטל הזמנה ולהחזיר ללקוחות את כספם והלקוחות לא יהיו זכאים לכל פיצוי אחר ,
גם אם התקבל התשלום בגי ן ההזמנה ואפילו אם נשלחה למשתמשים הודעה על משלוח המוצרים, גם
במקרים הבאים:
- במקרה והתברר כי הנתונים שסיפק המזמין אינם נכונים לרבות טעויות בכתובת או באמצעי
התקשורת. - השבתת המשק או תקלה אחרת שאינה בידיעת או בשליטת החברה.
- הזמנה שלא ניתן לספק אותה במועד המוסכם או במקום המוסכם מכל סיבה שהיא לרבות
חוסר יכולת להגיע ללקוח באמצעות שליחים . - במקרה של איסוף עצמי אם התברר כי הלקוח לא יכול לספק פרטי זיהוי מלאים התואמים
להזמנה. יודגש כי הצגת כרטיס אשראי בזמן איסוף המוצר מחייבת הצגה של אמצעי זיהוי
בנוסף לכרטיס עצמו .
מוצרים שהתמורה בגינם שולמה במלואה תסופק ללקוח על פי האמור בהזמנה ובהתאם לתנאים
הרשומים, ולפרטים אותם סיפק המשתמש.
המשתמשים מסכימים כי החברה או מי מטעמה אינם נושאים בכל אחריות לנזק ישיר או עקיף , הפסד
עבודה, נזק תוצאתי, הפסד רווחיות, פגיעה במוניטין וכל סיבה אחרת לרבות כתוצאה מאיחור באספקה.
ימי עסקים המחושבים, אינם כוללים את ימי שישי ושבת ואת חגי ישראל. יום העבודה הוא ימי חול
בלבד עד לשעה 00.14 ,כל הזמנה לאחר מועד זה תחשב להזמנה ביום העסקים הבא. האספקה
תבוצע על פי דרישת הלקוחות, למעונו או למקום בו פועלת החברה בשמה הוזמנו המוצרים, לכתובת
אחרת על פי דרישתו ובתנאי ששילם את עלות המשלוח, כתובת אחרת יכולה להיות גם מסירה בבתי
משפט (בתוספת תשלום), משרד אחר או כתובת שונה ממקום מגוריו של המזמין. הלקוח יוכל לאסוף
את הזמנתו באחד מסניפי החברה ללא עלות דמי משלוח.
בכל מקרה בו קיימת סתירה בין האמור במדיניות המשלוחים לבין תקנון האתר "לחץ כאן לקריאת
התקנון המלא " יגבר האמור ב תקנון על האמור בסעיף זה.
בכל בקשה, עניין, שאלה , תלונה או הפניה אנא פנו אל שירות הלקוחות של החברה באמצעות טופס
"צור קשר באתר – כאן"